Heeft u een compliment, suggestie of klacht?

Klanten beoordelen ons met een 8,7!

Klanttevredenheidsonderzoek december 2020

Onze klanten hebben verschillende onderdelen van onze zorgverlening beoordeeld, waaronder onze deskundigheid, onze vriendelijkheid,
onze trainingen, de leveringen van materialen en onze klachtafhandeling. Het gemiddelde rapportcijfer bedraagt een 8,7. Een cijfer waar wij zeer trots op zijn!

Met een rapportcijfer 9,3 bevelen klanten onze thuisdialyses aan aan andere mensen die hemodialyse nodig hebben.

Dagelijks blijven wij werken aan verbetering van onze dienstverlening. We staan open voor uw suggesties als ervaringsdeskundige!

Wij helpen u graag

Wij doen er alles aan om zo goed mogelijk voor u te zorgen. Heeft u complimenten of suggesties die u met ons wilt delen? Wij horen graag van u. Ook wanneer u niet tevreden bent horen wij dit graag, want met behulp van uw feedback kunnen wij de ziekenhuiszorg thuis verbeteren.

Contact opnemen

Wilt u contact met ons opnemen? Ga dan naar de contactpagina waar u meer informatie vindt, zoals e-mailadressen, een telefoonnummer en het contactformulier.  

Klachtenloket Zorg

Het kan voorkomen dat u ondanks alles toch niet tevreden bent met de behandeling van uw vraag of klacht. In dat geval kunt u uw vraag of klacht ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op de website van de Geschillencommissie Zorg.
X

Thuisziekenhuisnederland.nl gebruikt cookies

Om de website van Thuisziekenhuis Nederland goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies. Lees meer over het cookiebeleid.


Doorgaan