{{Message}}

Wij helpen u graag

Wij doen er alles aan om zo goed mogelijk voor u te zorgen. Heeft u complimenten of suggesties die u met ons wilt delen? Wij horen graag van u. Ook wanneer u niet tevreden bent horen wij dit graag, want met behulp van uw feedback kunnen wij de ziekenhuiszorg thuis verbeteren.


Klachtenloket Zorg

Het kan voorkomen dat u ondanks alles toch niet tevreden bent met de behandeling van uw vraag of klacht. In dat geval kunt u uw vraag of klacht ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Wij maken gebruik van cookies.

Om de website van Thuisziekenhuis Nederland goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.